Ik wil een artikel retourneren, hoe doe ik dat?
Om het milieu te beschermen, hebben we ervoor gekozen niet in elk pakket een retouretiket te stoppen, omdat de meesten van jullie geen artikelen willen retourneren.
Ik wil een artikel ruilen voor een ander, wat moet ik doen?
Omdat betalingen voor bestellingen gebonden zijn aan elke afzonderlijke bestelling, kunnen we artikelen niet direct omruilen. Je moet daarom je artikel retourneren zoals hierboven beschreven en vervolgens je vervangende artikel hier op de site bestellen, zoals je gewend bent. Op deze manier weet je ook zeker dat het artikel niet is uitverkocht voordat we je retourzending verwerken. Je kunt een artikel tot 30 dagen na aankoop ruilen of een tegoedbon krijgen.
Ik wil alleen mijn geld terug.
We geven geld terug voor alle retouren die binnen 14 dagen zijn gekocht. We verwerken retourzendingen zo snel mogelijk en zodra we het retourpakket hebben ontvangen. Zodra de retourzending is verwerkt, duurt het een paar dagen voordat het geld weer op je rekening staat.
Waarom is de retourzending niet gratis?
Omdat de verzendkosten voor ons al erg hoog zijn, hebben we ervoor gekozen om de verzending niet 100% gratis te maken.
Hierdoor kunnen we de prijzen van onze producten op een redelijk concurrerend niveau houden, terwijl we ervoor zorgen dat we een goede selectie van geweldige basketbalproducten hebben.
Als je geen zin hebt in gedoe met meerdere keren heen en weer sturen, kun je bijvoorbeeld meerdere maten schoenen kopen, zodat je maar één pakket hoeft terug te sturen in plaats van 2-3 stuks.
De staat van het artikel
Je mag het artikel natuurlijk passen om te zien of het past en of het aan je verwachtingen voldoet.
Het artikel mag geen gebruikssporen vertonen als je zeker wilt zijn van een volledige terugbetaling. Dit betekent dat het artikel in de originele verpakking moet worden geretourneerd en dat kleding met labels moet worden geretourneerd. Je kunt meer lezen over retourneren in onze algemene voorwaarden.